محصولات

میکسر صنایع غذایی و شیمیایی

 

طراحی و ساخت میکسرها و راکتورهای صنایع غذایی و شیمیایی با درایوهای مختلف به همراه میکسرهایی با بهترین راندمان از تخصص های خدمات صنعتی اشتاد است.

به طور کلی بهبود شرایط زندگی یکی از مسئولیتهای حرفه ای ما در خدمات صنعتی اشتاد است. با این رویکر حرفه ای، در ساخت میکسرها و راکتورها نگاه نوآورانه در طراحی از منظر زیباشناسی، عملکرد، کاهش انرژی و هزینه ساخت برای این مجموعه از اهمیت بسیاری بر خوردار است.

در پروژه­هایی که برای کارفرما حساسیت بالایی دارند، پیش از آغاز عملیات ساخت، طراحی به همراه محاسبات مربوطه برای کنترل تیم مهندسی خریدار ارسال شده و تمام عملیات با همکاری کامل با تیم مشتری اجرا خواهد شد.

طراحی میکسر ها و راکتورها، بر اساس استانداردهای ASME و API انجام خواهد گرفت. طراحی زیبا و منحصر به فرد میکسرها، با ساختاری مقاوم و با سیستم های آببندی متناسب با کاربرد آنها یکی از برتری های مصول این مجموعه است.

این میکسرها برای3-2 سال نخست هیچ نیازی به نگهداری ندارند. یاتاقان بندی درست، کاهش عملیات جوشکاری و انتخاب شافت مناسب ضامن عملکرد خوب میکسرهای اینن مجموعه است. دانش و تجربه ما در انتخاب نوع پروانه بر اساس کاربرد همواره به کاهش مصرف انرژی و کاهش زمان اختلاط انجامیده است.

انواع اختلاط در سیالات

اختلاط سیالات (مایعات یا گازها) حل شدنی یا حل ناشدنی

اختلاط جامد در مایع

پخش گاز در مایع به صورت حباب های ریز (به عنوان مثال ، اکسیژن هوا در سوسپانسیون میکروارگانیسم برای تخمیر یا برای درمان لجن فعال).

هم زدن مایعات برای افزایش انتقال حرارت بین مایع و کویل یا جداره دوم.

تعلیق ذرات ریز جامد در یک مایع، مانند هیدروژناسیون کاتالیزوری مایعی که در آن کاتالیزور جامد و حباب های هیدروژن در مایع پخش می شوند.

پخش قطرات یک مایع غیر قابل اختلاط در مایع دیگر (به عنوان مثال، در برخی از فرآیندهای واکنشی ناهمگن یا استحصال مایع از مایع).

اهداف اختلاط

هدف اساسی که در اختلاط مایع در مایع، گاز در مایع، جامد در مایع وجود دارد. رسیدن به یک مخلوط یکنواخت است. این هدف در هر یک از حالات یاد شده متفاوت خواهد بود و برای رسیدن به آن محدودیت­هایی وجود دارد. این محدودیت­ها شامل، اختلاف ویسکوزیته، اختلاف دانسیته عوامل اختلاط و نیز محدودیتهای فرایندی است.

بخش های مختلف یک راکتور میکسر دار
میکسرهای قائم و پروانه های مختلف

تصاویر کارهای انجام شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *